starter Marire poza

starter

PRESTOLITE ELECTRIC
OEM: 860500GB
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Specificatie
KB type
Voltaj [V]
24
Putere electromotor [kW]
5,4
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Tipuri conectoare
G
Numar dinti
11
Unghi de înclinare
315
Unghi de inchidere [grade]
127
Masa [g]
16000
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
555
555
MONARK
EFEL
BOSCH
BOSCH
SCHMITZ CARGOBULL
SCHMITZ CARGOBULL
SCHMITZ CARGOBULL
VOLVO
LETRIKA
LETRIKA
DELCO REMY
VOLVO
CAV
BOSCH
SAURER
555
GENERAL MOTORS
DELCO REMY
REMY
REMY
555
VOLVO
EFEL
VOLVO
DRI
VOLVO
555
555
VALEO
VALEO
VALEO
VOLVO
VALEO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ELMOT
DRI
VOLVO
VOLVO
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
VOLVO
VOLVO
PRESTOLITE ELECTRIC
PRESTOLITE ELECTRIC
PRESTOLITE ELECTRIC
OEM
PRESTOLITE ELECTRIC
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
HELLA
HELLA
HELLA
BOSCH
BOSCH
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
BOSCH
LETRIKA
BOSCH
BOSCH
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
HELLA
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
555
DELCO REMY
REMY
DELCO REMY
REMY
AVF
AVF
LETRIKA
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
PRESTOLITE ELECTRIC
PRESTOLITE ELECTRIC
ELMOT
555
LEYLAND
555
555

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.