starter Marire poza

starter

OEM: 8660R
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
24
Putere electromotor [kW]
4
Numarul gaurilor de fixare
3
Numar dinti
9
Diametru de centrare [mm]
89
Pozitie initiala-Pinion [mm]
27
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime [mm]
250
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DELCO REMY
TORPEDO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
EFEL
FARCOM
HC-Cargo
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
HC-Cargo
HC-Cargo
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DAF
FAUN
DELCO REMY
DELCO REMY
AHLMANN
EAI
EAI
FAUN
ELSTOCK
VALEO
FUCHS
TEREX
LIEBHERR
LIEBHERR
MAGNETI MARELLI
LIEBHERR
O & K
PRESTOLITE ELECTRIC
OEM
HELLA
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
HELLA
HELLA
CASCO
CEVAM
CEVAM
CEVAM
DELCO REMY
DELCO REMY
CASE IH
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CEVAM
CEVAM
BOSCH
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.