starter Marire poza

starter

OEM: ADT312508
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere nominala [W]
1,4
Numar dinti
11
Greutate (în kg)
2,792
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
AD KÜHNER
AD KÜHNER
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
HC-Cargo
EAI
EAI
MAPCO
WAIglobal
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
CV PSH
LAUBER
ELSTOCK
ELSTOCK
TOYOTA
TOYOTA
DRI
CEVAM
WAIglobal
CEVAM
JAPKO
WAIglobal
WAIglobal
DRI
WAIglobal
WAIglobal
JP GROUP
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
VALEO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
VALEO
VALEO
SPIDAN
NK
ARTEC
ARTEC
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
SANDO
SANDO
SANDO
PIM
PIM
VALEO
VALEO
VALEO
FRIESEN
PowerMax
PowerMax
VALEO
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
EDR
EDR
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
OEM
AUTOELECTRO
AUTOELECTRO
AINDE
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
CASCO
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
EDR
EDR
EDR
UNIPOINT
HERTH+BUSS JAKOPARTS
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
JAPANPARTS
NIPPARTS
QUINTON HAZELL
ERA Benelux
AS-PL
AS-PL
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
STARLINE
ASHUKI
ASHUKI
SNRA
SNRA
VEMO
DELCO REMY
EDR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.