starter Marire poza

starter

OEM: 42432512
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
0,8
Pozitie/Grade
re 70
Pas filet [mm]
66
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti
9
Varianta starter
lagare individuale
Lungime totala [mm]
197
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
FARCOM
AD KÜHNER
EUROTEC
UBD
EAI
EAI
CV PSH
LAUBER
ERA
MESSMER
LAUBER
ELSTOCK
DRI
CEVAM
ARTEC
QUINTON HAZELL
JP GROUP
HERTH+BUSS ELPARTS
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
VALEO
ALANKO
FIAT
ARTEC
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
SANDO
FIAT
PEUGEOT
PEUGEOT
FRIESEN
QH Benelux
HELLA
HELLA
HELLA
BOSCH
FIAT
EDR
CITROËN
CITROËN
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
CITROËN
DELTA
ATL Autotechnik
CAMPRO
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
LETRIKA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
SNRA
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.