starter Marire poza

starter

OEM: 42099451
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
2,5
Numar dinti
12/10
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
li 45
Varianta starter
lagare individuale
Pas filet [mm]
80
Lungime totala [mm]
292
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
BOSCH
SPIDAN
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
AD KÜHNER
AD KÜHNER
EUROTEC
EUROTEC
UBD
UBD
EAI
SPIDAN
WAIglobal
ERA
MESSMER
LAUBER
LAUBER
ELSTOCK
RENAULT
RENAULT
DRI
CEVAM
PRESTOLITE ELECTRIC
CEVAM
CEVAM
SPIDAN
ARTEC
ARTEC
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ALANKO
ARTEC
ARTEC
CV PSH
CV PSH
SANDO
VALEO
CITROEN/PEUGEOT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
AMERICANMOTORS(FORD)
RENAULT
HELLA
HELLA
HELLA
BOSCH
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
AINDE
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
WAIglobal
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.