starter Marire poza

starter

OEM: 42018571
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1
Pozitie/Grade
li 32
Pas filet [mm]
70
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti
8
Varianta starter
lagare individuale
Lungime totala [mm]
166
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
AD KÜHNER
FARCOM
EUROTEC
EAI
UBD
MAPCO
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
LAUBER
ELSTOCK
AD KÜHNER
ELSTOCK
WAIglobal
DRI
DRI
PRESTOLITE ELECTRIC
CEVAM
ARTEC
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
VALEO
ALANKO
ALANKO
VALEO
VALEO
SPIDAN
NK
ARTEC
CV PSH
CV PSH
SANDO
SANDO
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
VALEO
PRESTOLITE ELECTRIC
PowerMax
HELLA
HELLA
EDR
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DELTA
ATL Autotechnik
BORG & BECK
AINDE
HC-PARTS
CASCO
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
PRESTOLITE ELECTRIC
SNRA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BTS Turbo
HAVAM
WAIglobal
STARLINE
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.