starter Marire poza

starter

OEM: 42016290
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,1
Pozitie/Grade
li 40
Pas filet [mm]
76
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema
cu clema 50(jet)
Numar dinti
9
Varianta starter
lagare separate
Lungime totala [mm]
221
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
OSSCA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
FARCOM
FARCOM
AD KÜHNER
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
EAI
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SPIDAN
WAIglobal
PRESTOLITE ELECTRIC
MESSMER
ERA
MESSMER
LAUBER
TRISCAN
ELSTOCK
ELSTOCK
CV PSH
DRI
DRI
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ARTEC
MAXGEAR
SANDO
PRESTOLITE ELECTRIC
KAGER
QUINTON HAZELL
FRIESEN
FRIESEN
QH Benelux
QUINTON HAZELL
FRIESEN
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ATL Autotechnik
DELTA
DELTA
SNRA
LETRIKA
BORG & BECK
AINDE
AINDE
CONTIS
CONTIS
CAMPRO
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DOYEN
UNIPOINT
LETRIKA
LETRIKA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
DA SILVA
ERA
BTS Turbo
BTS Turbo
HAVAM
WAIglobal
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.