starter Marire poza

starter

OEM: 42014840
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,4
Pozitie/Grade
li 45
Pas filet [mm]
76
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema
cu clema 30h
Numar dinti
9/10
Varianta starter
lagare individuale
Lungime totala [mm]
239
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
AD KÜHNER
FARCOM
FARCOM
AD KÜHNER
SPIDAN
EUROTEC
EUROTEC
DELCO REMY
DELCO REMY
UBD
EAI
UBD
EAI
BMW
SPIDAN
BMW
BMW
MAPCO
BMW
WAIglobal
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
VEMO
PRESTOLITE ELECTRIC
CV PSH
CV PSH
LAUBER
LAUBER
ELSTOCK
DRI
CEVAM
ARTEC
ARTEC
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
ALANKO
ALANKO
VALEO
ARTEC
ARTEC
SANDO
MAGNETI MARELLI
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
SNRA
SNRA
AINDE
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
BTS Turbo
BTS Turbo
HAVAM
WAIglobal
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.