starter Marire poza

starter

OEM: 42013080
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,7
Pozitie/Grade
re 32
Numarul gaurilor de fixare
2
Dimensiune filet
M12
Pas filet [mm]
83
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti
10
Alezaj-? [mm]
10,5
Varianta starter
lagare individuale
Numarul gaurilor filetate
1
Lungime totala [mm]
262
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
AD KÜHNER
EUROTEC
EUROTEC
LETRIKA
UBD
EAI
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
SPIDAN
JP GROUP
CV PSH
CV PSH
PRESTOLITE ELECTRIC
ERA
MESSMER
LAUBER
LAUBER
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
WAIglobal
DRI
DRI
DRI
CEVAM
VEMO
ARTEC
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
ALANKO
VALEO
ARTEC
MAXGEAR
SANDO
OPEL
VALEO
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
EDR
OPEL
OPEL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OPEL
DELTA
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
LETRIKA
AINDE
AINDE
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
SNRA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEL
BTS Turbo
WAIglobal
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.