starter Marire poza

starter

OEM: 42001157
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
0,7
Pozitie/Grade
li 36
Pas filet [mm]
66
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti
9
Varianta starter
lagare individuale
Lungime totala [mm]
202
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
AD KÜHNER
AD KÜHNER
FARCOM
FARCOM
FARCOM
AD KÜHNER
EUROTEC
EUROTEC
LAUBER
UBD
EAI
EAI
UBD
WAIglobal
WAIglobal
SPIDAN
CV PSH
LAUBER
ERA
MESSMER
LAUBER
LAUBER
ELSTOCK
DRI
CEVAM
ARTEC
ARTEC
OEM
CV PSH
CV PSH
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ALANKO
ARTEC
ARTEC
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
SANDO
KAGER
VALEO
CITROËN
CITROËN
FRIESEN
QH Benelux
HELLA
HELLA
BOSCH
EDR
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
CITROËN
CITROËN
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
DA SILVA
DELTA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
QUINTON HAZELL
WAIglobal
WAIglobal
WAIglobal
SNRA
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.