starter Marire poza

starter

OEM: J5215027
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
0,9
Numar dinti
8
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
re 65
Pas filet [mm]
77
Numarul gaurilor de fixare
2
Diametru 1 [mm]
89,6
Pozitie initiala-Pinion [mm]
10
Lungime totala [mm]
189
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
SPIDAN
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
EAI
CV PSH
CV PSH
CV PSH
AD KÜHNER
AD KÜHNER
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
LAUBER
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
DRI
DRI
DRI
WAIglobal
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
JAPKO
JAPKO
QUINTON HAZELL
ARTEC
SPIDAN
VALEO
VALEO
SPIDAN
ARTEC
ARTEC
SANDO
FRIESEN
QH Benelux
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
EDR
CEVAM
DELTA
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
BORG & BECK
AINDE
AINDE
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DA SILVA
DELCO REMY
SNRA
NIPPARTS
OEM
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MANDO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MANDO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PROTON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
WAIglobal
WAIglobal

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.