starter Marire poza

starter

OEM: J5215015
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
24
Numar dinti
11
Putere electromotor [kW]
3,2
Numarul gaurilor de fixare
2
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru 1 [mm]
80
Pozitie/Grade
re 60
Lungime totala [mm]
247,5
Pas filet [mm]
82,5
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Tip cutie viteza
cu reductor
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
DA SILVA
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
UBD
CV PSH
WAIglobal
AD KÜHNER
PRESTOLITE ELECTRIC
AD KÜHNER
ERA
MESSMER
LAUBER
ERA
LAUBER
EAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HERTH+BUSS ELPARTS
SPIDAN
ALANKO
ALANKO
ELSTOCK
ARTEC
SANDO
DRI
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
QUINTON HAZELL
PowerMax
CEVAM
HELLA
EDR
DELTA
DELTA
DELTA
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
SANDO
SANDO
AINDE
AINDE
CASCO
DA SILVA
MITSUBISHI
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
JAPANPARTS
SNRA
BTS Turbo
BTS Turbo
BTS Turbo

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.