starter Marire poza

starter

OEM: J5214006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Numar dinti
9
Putere electromotor [kW]
1
Numarul gaurilor de fixare
2
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru 1 [mm]
68
Pozitie/Grade
re 70
Lungime totala [mm]
153,3
Pas filet [mm]
75
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor filetate
1
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
ASHIKA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
HOLGER CRISTIANSEN
DENSO
DENSO
DELCO REMY
FRIMATEC
FRIESEN
DENSO
DENSO
DENSO
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
JAPKO
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
HELLA
HELLA
BOSCH
EDR
DELTA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
NPS
NPS
NPS
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
HITACHI
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA
MITSUBA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.