starter Marire poza

starter

OEM: J5213007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Numar dinti
8
Putere electromotor [kW]
0,8
Numarul gaurilor de fixare
2
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru 1 [mm]
74
Pozitie/Grade
li 45
Lungime totala [mm]
226
Pas filet [mm]
74
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema
cu clema aditionala 15
Incarcare date...
SPIDAN
FRIMATEC
SPIDAN
ASHIKA
MAZDA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
UBD
HOLGER CRISTIANSEN
UBD
EAI
EAI
FRIMATEC
CV PSH
CV PSH
CV PSH
AD KÜHNER
AD KÜHNER
AD KÜHNER
LAUBER
LAUBER
LAUBER
FRIESEN
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
DRI
DRI
DRI
JAPKO
ARTEC
ARTEC
HERTH+BUSS ELPARTS
ALANKO
ALANKO
ARTEC
ARTEC
SANDO
QH Benelux
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
HELLA
HELLA
EDR
EDR
CEVAM
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
AINDE
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
JAPKO
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
ASHUKI
NPS
NPS
SNRA
SNRA
JAPANPARTS
BTS Turbo
BTS Turbo
WAIglobal
WAIglobal
TTV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.