starter Marire poza

starter

OEM: J5212106
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Numar dinti
13
Putere electromotor [kW]
1,3
Numarul gaurilor de fixare
2
Pozitie/Grade
li 60
Lungime totala [mm]
213,5
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm]
55
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EAI
ASHUKI
CV PSH
CV PSH
CV PSH
AD KÜHNER
LAUBER
DENSO
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
WAIglobal
DRI
DRI
DRI
DRI
JAPKO
DENSO
DENSO
ALANKO
NK
ARTEC
SPIDAN
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SPIDAN
SANDO
SANDO
SANDO
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
HELLA
MAGNETI MARELLI
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
AINDE
HC-PARTS
HC-PARTS
CASCO
CASCO
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DENSO
OEM
HC-PARTS
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
QUINTON HAZELL
BTS Turbo
BTS Turbo
WAIglobal
NPS
NPS
NPS
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.