starter Marire poza

starter

OEM: J5212088
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Numar dinti
9
Putere electromotor [kW]
0,8
Numarul gaurilor de fixare
2
Diametru [mm]
78
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Pozitie/Grade
li 88
Lungime totala [mm]
201
Pas filet [mm]
74
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor filetate
2
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
ASHIKA
ASHIKA
DA SILVA
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
EUROTEC
UBD
EAI
DENSO
CV PSH
CV PSH
CV PSH
AD KÜHNER
LAUBER
DENSO
DENSO
DENSO
ELSTOCK
ELSTOCK
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DRI
DRI
JAPKO
JAPKO
ARTEC
ARTEC
ARTEC
ARTEC
ALANKO
SPIDAN
VALEO
VALEO
ARTEC
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SANDO
SANDO
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
QUINTON HAZELL
FRIESEN
QH Benelux
HELLA
HELLA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
AINDE
AINDE
CASCO
CASCO
DA SILVA
DA SILVA
DELCO REMY
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
NIPPARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
TTV
TTV
SNRA
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.