starter Marire poza

starter

OEM: J5212037
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Numar dinti
11
Putere electromotor [kW]
2
Numarul gaurilor de fixare
2
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Diametru 1 [mm]
76
Pozitie/Grade
li 52
Lungime totala [mm]
203,5
Pas filet [mm]
82,5
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Tip cutie viteza
cu reductor
Numarul gaurilor filetate
1
Incarcare date...
SPIDAN
FRIMATEC
SPIDAN
ASHIKA
DENSO
DENSO
DA SILVA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FARCOM
EUROTEC
HOLGER CRISTIANSEN
EAI
UBD
DENSO
DENSO
DENSO
CV PSH
AD KÜHNER
PRESTOLITE ELECTRIC
AD KÜHNER
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
LAUBER
LAUBER
DENSO
DENSO
DENSO
ELSTOCK
ELSTOCK
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DRI
DRI
FRIESEN
JAPKO
ARTEC
SPIDAN
ALANKO
SPIDAN
VALEO
ARTEC
ARTEC
QUINTON HAZELL
JP GROUP
SANDO
SANDO
KAGER
QUINTON HAZELL
FRIESEN
PowerMax
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
MAGNETI MARELLI
DELTA
ATL Autotechnik
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
AINDE
AINDE
AINDE
AINDE
CASCO
CASCO
DA SILVA
DELCO REMY
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DOYEN
LETRIKA
OEM
NIPPARTS
DA SILVA
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
JAPANPARTS
WAIglobal
STARLINE
NPS
TTV
SNRA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.