starter Marire poza

starter

OEM: 455873
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,6
Numar dinti
10
Numar gauri
3
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
L 58
Clema
NO
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DA SILVA
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
FARCOM
FARCOM
EUROTEC
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VALEO
ELSTOCK
DRI
ELSTOCK
DRI
ELSTOCK
DRI
DA SILVA
DA SILVA
DRI
DRI
DRI
CEVAM
CEVAM
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
OEM
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
INNOCENTI
FIAT
VALEO
FIAT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FIAT
VALEO
VALEO
FIAT
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
FIAT
INNOCENTI
ALFA ROMEO
FIAT
FRIESEN
FRIESEN
QUINTON HAZELL
FRIESEN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
HELLA
HOLGER CRISTIANSEN
HC-PARTS
DA SILVA
DA SILVA
OEM
VALEO
OEM
VALEO
EDR
REMY
EDR
REMY
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
VALEO
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.