starter Marire poza

starter

OEM: 433204
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Piesa la schimb
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,05
Numar dinti
9
Numar gauri
3
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
L 120
Clema
NO
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
EUROTEC
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
BOSCH
DRI
HERTH+BUSS HEAVYPART
VALEO
OEM
OEM
VALEO
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
CITROËN
PEUGEOT
TALBOT
CITROEN/PEUGEOT
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
TALBOT
OEM
OEM
VALEO
OEM
OEM
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
FRIESEN
FRIESEN
HELLA
OPTILUX
HELLA
HELLA
OPTILUX
HELLA
OPTILUX
BOSCH
BOSCH
TALBOT
CITROËN
CITROËN
TALBOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
HELLA
HELLA
HELLA
VALEO
OEM
VALEO
VALEO
OEM
VALEO
OEM
VALEO
OEM
VALEO
OEM
VALEO
EDR
REMY
EDR
REMY
FRIESEN
FRIESEN
UNIPART
UNIPART
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DELPHI
DELPHI
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.