starter Marire poza

starter

OEM: 8EA 737 751-001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Conector/clema
cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare
3
Numarul gaurilor filetate
3
Piesa la schimb
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]
65
Tip cutie viteza
cu reductor
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,7
Numar dinti
10,11,
Numar dinti
12
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIAT
IVECO
FERRARI
IVECO
IVECO
FERRARI
IVECO
FRIESEN
CV PSH
CV PSH
ELSTOCK
ELSTOCK
DELCO REMY
FRIESEN
HYUNDAI
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
FERRARI
FIAT
FERRARI
FIAT
FERRARI
FIAT
FERRARI
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
HELLA
FRIESEN
VALEO
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
FIAT
PEUGEOT
FERRARI
PEUGEOT
FIAT
FERRARI
PEUGEOT
FERRARI
FIAT
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
PARIS-RHONE
VALEO
VALEO
PARIS-RHONE
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VALEO
VALEO
LOMBARDINI
VEMO
VEMO
VALEO
VALEO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.