starter Marire poza

starter

OEM: 8EA 726 032-001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Conector/clema
cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare
3
Numarul gaurilor filetate
0
Piesa la schimb
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]
110
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
3
Numar dinti
9
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
EFEL
EFEL
SPIDAN
DELCO REMY
ELSTOCK
ELSTOCK
DELCO REMY
FIAT
FERRARI
HERTH+BUSS ELPARTS
VALEO
FIAT
FERRARI
FIAT
FIAT
IVECO
FERRARI
CV PSH
CV PSH
IVECO
IVECO
MAGNETI MARELLI
DELCO REMY
HELLA
FRIESEN
MAGNETI MARELLI
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
ROMANIA MAN
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
BOSCH
LETRIKA
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.