starter CITROEN SAXO 1.4 02- Marire poza
starter CITROEN SAXO 1.4 02- starter CITROEN SAXO 1.4 02- starter CITROEN SAXO 1.4 02-

starter CITROEN SAXO 1.4 02-

OEM: 455748
Cod webshop: W02160511
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 431.65 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Piesa la schimb
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
0,9
Numar dinti
9
Numar gauri
3
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
R 55
Clema
NO
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
OEM
VALEO
ELSTOCK
DRI
DRI
DRI
DRI
DRI
HERTH+BUSSELPARTS
BOSCH
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
MAGNETIMARELLI
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
FARCOM
MAGNETIMARELLI
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
QUINTONHAZELL
FRIESEN
VALEO
VALEO
HELLA
EUROTEC
HELLA
HELLA
HELLA
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
CITROËN
CITROËN
FIAT
BOSCH
VALEO
BOSCH
OEM
OEM
VALEO
OEM
OEM
VALEO
EDR
REMY
EDR
REMY
BOSCH
LUCASELECTRICAL
VALEO
OEM
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.