starter CITROEN 1,9D-2,0HDI Marire poza
starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI starter CITROEN 1,9D-2,0HDI

starter CITROEN 1,9D-2,0HDI

OEM: 25-2490
Cod webshop: W02292336
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 370.70 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,4
Numar dinti
10/13
Numarul gaurilor de fixare
3
Numarul gaurilor filetate
3
Diametru flansa [mm]
66
Lungime 1 [mm]
200
Lungime 2 [mm]
-5
Clema
M8
Identificare constructie stecher
M5
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
VALEO
VALEO
DELCOREMY
FRIESEN
PEUGEOT
PEUGEOT
BOSCH
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
LETRIKA
HOLGERCRISTIANSEN
VALEO
DELCOREMY
DELCOREMY
LUCASELECTRICAL
MITSUBISHI
LETRIKA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTONHAZELL
VALEO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
PEUGEOT
FIAT
FIAT
FIAT
HELLA
CITROËN
PEUGEOT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
DRI
FIAT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
FIAT
HC-PARTS
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
VALEO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BOSCH
ELSTOCK
PEUGEOT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.