starter Marire poza
starter starter starter starter

starter

OEM: 8EA726456-001
Cod webshop: W02737288
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Conector/clema
cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare
3
Numarul gaurilor filetate
2
Piesa la schimb
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]
88
Tip cutie viteza
cu reductor
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
2
Numar dinti
9,10
Incarcare date...
KIA
BOSCH
DENSO
SPIDAN
CV PSH
CV PSH
DENSO
DENSO
DENSO
FRIESEN
FRIESEN
ELSTOCK
ELSTOCK
POONG SUNG
SUZUKI
DELCO REMY
DELCO REMY
VALEO
BOSCH
VALEO
HELLA
FRIESEN
FRIESEN
FRIESEN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ATL Autotechnik
ATL Autotechnik
DELCO REMY
DELCO REMY
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
OEM
HOLGER CRISTIANSEN
MAZDA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
LOMBARDINI
VALEO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.