Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0472
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
239
Înaltime [mm]
48
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Dimensiune filet
13
Grosime minima [mm]
8
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
61
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BRADI
BRADI
OBTEC A/S
PEX
CAR
METZGER
AP
LEMFÖRDER
MAPCO
VALEO
NK
sbs
METELLI
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
OEM
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
MAGNETI MARELLI
PAGID
PILENGA
QH Benelux
QH Benelux
BENDIX
JURID
BENDIX
QH Benelux
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
MG
ROVER
FIRST LINE
ROVER
LOTUS
LPR
NUOVA TECNODELTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.