Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0448
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
245
Înaltime [mm]
39,8
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
9,9
Dimensiune filet
15,5
Grosime minima [mm]
8
Numar gauri
10
Diametru de centrare [mm]
68
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
METZGER
VALEO
VALEO
NK
sbs
METELLI
METELLI
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
PILENGA
PILENGA
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
LPR
BARUM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
APEC braking
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
MINTEX
ROTINGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.