Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0437
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
266
Înaltime [mm]
34,3
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Dimensiune filet
13
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
66,1
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Incarcare date...
CITROEN/PEUGEOT
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
VALEO
NK
sbs
FEBI BILSTEIN
METELLI
METELLI
METZGER
OBTEC A/S
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
DONGFENG
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BARUM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
DITAS
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
CITROËN
PEUGEOT
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
LPR
WOKING
ROTINGER
CITROËN
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.