Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0426
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
284
Înaltime [mm]
39,5
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Dimensiune filet
13
Grosime minima [mm]
20,2
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
59
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Incarcare date...
ALFA ROMEO
OEM
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
OBTEC A/S
VALEO
VALEO
VALEO
LEMFÖRDER
NK
sbs
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
METELLI
METZGER
AP
SEBRO
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
ATE
MAGNETI MARELLI
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
PAGID
PAGID
ATE
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
FIAT
LANCIA
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
VALEO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
GRAF
TRUSTING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
LPR
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
PILENGA
ABEX
FERODO
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.