Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0358
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
239,7
Înaltime [mm]
43
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Dimensiune filet
13,6
Grosime minima [mm]
10
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
63,5
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FEBI BILSTEIN
FORD
BRADI
PEX
PEX
CAR
METZGER
AP
MAPCO
OBTEC A/S
VALEO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NK
sbs
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
LEMFÖRDER
SEBRO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
QH Benelux
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
FORD
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
BARUM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
MGA
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
LPR
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.