Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0345
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
239
Înaltime [mm]
38,7
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
20
Dimensiune filet
13,6
Grosime minima [mm]
18
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
65
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BRADI
BRADI
LEMFÖRDER
PEX
PEX
CAR
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
METZGER
AP
NK
sbs
METELLI
FEBI BILSTEIN
AUDI
AUDI
AUDI
SEAT
VW (SVW)
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
ATE
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
ATE
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
SEBRO
METELLI
CIFAM
TRISCAN
OBTEC A/S
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
JURID
AUDI
VAG
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
LPR
ACDelco
BENDIX
BARUM
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
MGA
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
GRAF
VALEO
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
PILENGA
ABEX
FERODO
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.