Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0200
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
265
Înaltime [mm]
44
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
11
Dimensiune filet
15
Grosime minima [mm]
9,5
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
66
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BRADI
PEX
PEX
CAR
METZGER
METZGER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
NK
NK
sbs
METELLI
METELLI
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
ATE
ATE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
SEBRO
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
QH Benelux
PILENGA
LUCAS ELECTRICAL
GIRLING
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
METELLI
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRUSTING
GRAF
VALEO
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
MINTEX
LPR
ROTINGER
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.