Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0150
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
231
Înaltime [mm]
50,25
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
17
Dimensiune filet
12,6
Grosime minima [mm]
15
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
64
Diametru asezare gauri -? [mm]
114
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PEX
CAR
BRADI
A.B.S.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
METZGER
AP
SUZUKI (CHANGAN)
MAPCO
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SUZUKI (CHANGAN)
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
HOLDEN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
MARUTI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
CHEVROLET
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
QH Benelux
SEBRO
BENDIX
JURID
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
CHEVROLET
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DBA
FERODO
FERODO
GRAF
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
LPR
PILENGA
ABEX
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.