Disc frana

Disc frana

OEM: 37-1127
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
4
Diametru [mm]
280
Înaltime [mm]
44
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
25
Dimensiune filet
14,8
Grosime minima [mm]
22
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
60
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
PEX
CAR
NUOVA TECNODELTA
VALEO
NK
NK
METELLI
METZGER
AP
MAPCO
MAPCO
METZGER
AP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
OEM
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
OPEL
OPEL
OPEL
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
TEXTAR
TEXTAR
OEM
TEXTAR
BARUM
OEM
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
LPR
WOKING
WOKING
ROTINGER
PILENGA
ROULUNDS BRAKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.