Disc frana

Disc frana

OEM: 37-0638
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
280
Înaltime [mm]
49,2
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Dimensiune filet
12,7
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
68
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BRADI
PEX
CAR
OBTEC A/S
A.B.S.
VALEO
VALEO
VALEO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
sbs
METELLI
METZGER
AP
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MAPCO
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METELLI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
BARUM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
NUOVA TECNODELTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
LPR
LPR
WOKING
ROTINGER
PILENGA
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.