Disc frana

Disc frana

OEM: V742
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
262
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19,8
Înaltime [mm]
44
Diametru de centrare [mm]
61
Numar gauri 1
4
Numar gauri 2
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KWP
PEX
CAR
MAPCO
MEYLE
A.B.S.
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
NK
METELLI
METELLI
FARCOM
METZGER
AP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
HERZOG GERMANY
PAGID
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BARUM
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
BRECO
BRECO
MALÒ
MALÒ
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TRW
GRAF
GRAF
TRW
TRUSTING
fri.tech.
FERODO
CAR
MINTEX
LPR
LPR
OEM
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.