Disc frana

Disc frana

OEM: BSG 65-210-014
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
236
Grosime disc frâna [mm]
19,9
Grosime minima [mm]
17
Diametru de centrare [mm]
60
Înaltime [mm]
41
Numar gauri
6
Dimensiune filet
14,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BREMBO
KWP
LEMFÖRDER
BRADI
PEX
PEX
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
TOPRAN
METZGER
NK
METELLI
FARCOM
OBTEC A/S
HERZOG GERMANY
NK
AUTOMEGA
BENDIX
MAGNETI MARELLI
KAGER
SWAG
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
SEBRO
ATE
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
STOP
OPEL
BEDFORD
OPEL
OPEL
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
KAWE
MEYLE
BSG
CIFAM
TRISCAN
OBTEC A/S
JP GROUP
VAUXHALL
CHEVROLET
CHEVROLET
DAEWOO
PONTIAC
VAUXHALL
CHEVROLET
TEXTAR
BUICK (SGM)
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BARUM
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
MGA
DBA
DBA
DBA
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
LPR
FENOX
PILENGA
VAICO
NECTO
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.