Disc frana

Disc frana

OEM: DF6690
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Numar gauri
5
Diametru [mm]
302
Diametru de centrare [mm]
69
Înaltime [mm]
71,4
Grosime disc frâna [mm]
11
Grosime minima [mm]
9,4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Dimensiune filet 1
M8
Dimensiune filet 2
12,6
Culoare
negru
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
CAR
AP
AP
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
ZIMMERMANN
FEBI BILSTEIN
NK
JP GROUP
KAGER
MEYLE
BENDIX
JURID
PILENGA
HYUNDAI
ASHIKA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JAPKO
TRISCAN
HELLA
SWAG
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
BRECO
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
OEM
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.