Disc frana

Disc frana

OEM: DF506
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
14,062
Diametru [mm]
276
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Diametru asezare gauri -? [mm]
85
Numar gauri
5
Înaltime [mm]
77
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
HERZOG GERMANY
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
KWP
LEMFÖRDER
TOPRAN
SWAG
TOPRAN
BRADI
KWP
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
sbs
sbs
AP
AP
AP
RENAULT
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
MERCEDES-BENZ
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
STOP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
METZGER
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
BRECO
BRECO
ABE
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
TRW
OEM
APEC braking
APEC braking
FERODO
CAR
LPR
LPR
MINTEX
INTERBRAKE
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.