Disc frana

Disc frana

OEM: DF257
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
9,706
Diametru [mm]
266
Grosime disc frâna [mm]
20,4
Grosime minima [mm]
18,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
66
Numar gauri
4
Înaltime [mm]
27,4
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KWP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BRADI
BRADI
KWP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
CITROËN
ZIMMERMANN
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
SASIC
AP
sbs
sbs
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
HERZOG GERMANY
PAGID
HP (ZEBRA)
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
TOPRAN
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
CITROËN
CITROËN
CITROËN
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
BRECO
LPR
SAMKO
ABE
INTERBRAKE
ROULUNDS RUBBER
MALÒ
WOKING
FERODO
TRW
TRW
OEM
TRW
TRW
GRAF
FERODO
APEC braking
BREMBO
BREMBO
CAR
MINTEX
PILENGA
PILENGA
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.