Disc frana

Disc frana

OEM: DF239
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
11,404
Diametru [mm]
256
Grosime disc frâna [mm]
23,9
Grosime minima [mm]
21
Diametru asezare gauri -? [mm]
60
Numar gauri
6
Înaltime [mm]
41
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
ASHUKI
BREMBO
KWP
KWP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
KWP
BRADI
BRADI
PEX
PEX
CAR
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
E.T.F.
E.T.F.
TOPRAN
NK
NK
METELLI
AP
AP
sbs
sbs
HERZOG GERMANY
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
HP (ZEBRA)
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
STOP
OPEL
OPEL
OPEL
ASHIKA
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
MEYLE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
OPEL
SASIC
BEDFORD
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
TEXTAR
TEXTAR
DAEWOO
DAEWOO
DAEWOO
DAEWOO
VEMA
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
REMSA
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
MALÒ
WOKING
WOKING
FERODO
TRW
TRW
TRW
OEM
GRAF
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FERODO
APEC braking
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
LPR
INTERBRAKE
PILENGA
NECTO
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.