Disc frana

Disc frana

OEM: DF836
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
10,404
Diametru [mm]
259
Grosime disc frâna [mm]
20,7
Grosime minima [mm]
17,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
61
Numar gauri
4
Înaltime [mm]
41
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
KWP
KWP
BRADI
PEX
PEX
CAR
CAR
MAPCO
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
AP
sbs
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
SASIC
NISSAN
ATE
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
RENAULT
GIRLING
SWAG
METZGER
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FAG
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
TRW
OEM
FERODO
FERODO
APEC braking
BREMBO
BREMBO
CAR
CAR
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
LPR
LPR
INTERBRAKE
INTERBRAKE
PILENGA
PILENGA
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.