Disc frana

Disc frana

OEM: DF789
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
16,366
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime minima [mm]
24
Diametru asezare gauri -? [mm]
68
Numar gauri
5
Înaltime [mm]
49
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
ASHUKI
BREMBO
KWP
PEX
CAR
A.B.S.
E.T.F.
ZIMMERMANN
NK
AP
MAGNETI MARELLI
KAWE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ATE
MAPCO
PAGID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
ASHIKA
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
MALÒ
MALÒ
FERODO
GRAF
TRW
OEM
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
APEC braking
CAR
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
LPR
INTERBRAKE
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.