Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DBA220V
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
284
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,2
Tip disc frâna
ventilat
Numar gauri
4
Moment strangere [Nm]
9,5
Incarcare date...
BREMBO
MAGNETI MARELLI
BRADI
URPA
ZIMMERMANN
KWP
CAR
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VALEO
VALEO
NK
METELLI
BENDIX
ATE
NISSAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
LANCIA
PAGID
BENDIX
BENDIX
BENDIX
HP (ZEBRA)
ROADHOUSE
REMSA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
CIFAM
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
LANCIA
JURID
TEXTAR
BREMBO
BREMBO
BRECO
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BREMBO
BRECO
LPR
SAMKO
INTERBRAKE
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
BRECO
BRECO
MGA
OEM
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
MINTEX
NATIONAL
PILENGA
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.