Disc frana

Disc frana

OEM: BD0472
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
12,977
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20
Diametru asezare gauri -? [mm]
68
Numar gauri
5
Înaltime [mm]
46,2
Tip disc frâna
ventilat
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
HERZOG GERMANY
KWP
TOPRAN
MEYLE
KWP
PEX
LEMFÖRDER
CAR
CAR
CAR
CAR
METZGER
AP
MAPCO
BRADI
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VALEO
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
AP
METZGER
SWAG
NK
SWAG
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
AUDI
sbs
AUDI
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
STOP
BENDIX
JURID
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
PILENGA
ZIMMERMANN
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
TEXTAR
LPR
LPR
LPR
LPR
LPR
LPR
ACDelco
INTERBRAKE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BARUM
OEM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
OPTIMAL
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
GRAF
TRW
FERODO
APEC braking
APEC braking
APEC braking
BREMBO
BREMBO
CAR
CAR
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
PILENGA
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.