Disc frana

Disc frana

OEM: BD0467
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
10,564
Diametru [mm]
256
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Diametru asezare gauri -? [mm]
65
Numar gauri
5
Înaltime [mm]
36,5
Tip disc frâna
ventilat
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
KAGER
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
HERZOG GERMANY
KWP
TOPRAN
TOPRAN
MEYLE
KWP
PEX
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
MAPCO
BRADI
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
AUDI
SEAT
VAG
SEAT
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
AP
AP
SWAG
NK
SWAG
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
sbs
sbs
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
STOP
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
JP GROUP
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
AUDI
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
AUDI
AUDI
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
TEXTAR
LPR
LPR
ACDelco
INTERBRAKE
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
OEM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
TRW
TRW
GRAF
TRW
TRW
FERODO
APEC braking
BREMBO
BREMBO
CAR
MINTEX
PILENGA
NECTO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.