Disc frana

Disc frana

OEM: BD0262
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
10,384
Diametru [mm]
259
Grosime disc frâna [mm]
19,9
Grosime minima [mm]
17,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
61
Numar gauri
4
Înaltime [mm]
46,3
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KWP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KWP
KWP
KWP
BRADI
PEX
PEX
PEX
CAR
CAR
CAR
METZGER
AP
A.B.S.
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
E.T.F.
NK
NK
METELLI
FARCOM
AP
AP
sbs
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
SASIC
ZIMMERMANN
HERZOG GERMANY
HERZOG GERMANY
PAGID
PAGID
PAGID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
STOP
BENDIX
JURID
GIRLING
GIRLING
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
SWAG
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
ACDelco
COMLINE
OEM
FREMAX
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FAG
FTE
FTE
BRECO
ABE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
MALÒ
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
WOKING
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
GRAF
GRAF
APEC braking
APEC braking
CAR
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
LPR
LPR
LPR
INTERBRAKE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
PILENGA
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.