Disc frana

Disc frana

OEM: BD0246
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
8,808
Diametru [mm]
239,5
Grosime disc frâna [mm]
19,9
Grosime minima [mm]
18
Diametru asezare gauri -? [mm]
63,6
Numar gauri
4
Înaltime [mm]
43
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
FORD
KWP
FORD
FORD
BRADI
BRADI
KWP
FORD
FORD
FORD
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
sbs
VALEO
E.T.F.
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NK
METELLI
AP
AP
ZIMMERMANN
TOPRAN
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
HERZOG GERMANY
FORD
FORD
FORD
MAZDA
FORD
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
HP (ZEBRA)
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
FORD
MEYLE
CIFAM
TRISCAN
FORD
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
FORD
FORD
FORD
FORD
VEMA
TEXTAR
SWAG
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
OEM
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
JP GROUP
FTE
BRECO
BRECO
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
FERODO
APEC braking
LPR
BREMBO
INTERBRAKE
BREMBO
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
PILENGA
NECTO
NECTO
AP
FORD
FORD
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.