Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: RT 2980 T5
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Tip disc frâna
perforat
Diametru [mm]
280
Diametru interior [mm]
139
Diametru de centrare [mm]
60
Înaltime [mm]
43,1
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime minima [mm]
22
Numar gauri
6
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Dimensiune filet
14,50
Numar gauri 1
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
PEX
CAR
CAR
VALEO
NK
NK
METELLI
METELLI
METZGER
AP
METZGER
MAPCO
MAPCO
METZGER
AP
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OEM
NK
NK
MAGNETI MARELLI
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OPEL
OPEL
OPEL
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
MEYLE
MEYLE
MEYLE
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
WOKING
WOKING
ROTINGER
OEM
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.