Disc frana

Disc frana

OEM: RT 2801
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
255
Diametru de centrare [mm]
55
Înaltime [mm]
49,3
Grosime disc frâna [mm]
28
Grosime minima [mm]
26
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
CAR
CAR
BRADI
BRADI
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
NK
NK
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
METELLI
METELLI
AP
OEM
MEYLE
MEYLE
NK
NK
OBTEC A/S
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
SWAG
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
WOKING
OEM
ROTINGER
LPR
LPR
PILENGA
PILENGA
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.