Disc frana

Disc frana

OEM: RT 2531
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
257
Diametru interior [mm]
126,4
Diametru de centrare [mm]
59,05
Înaltime [mm]
40,5
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
18,2
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Dimensiune filet
13
Incarcare date...
LANCIA
LANCIA
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
BRADI
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
OBTEC A/S
LEMFÖRDER
VALEO
NK
NK
MEYLE
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
METZGER
AP
OEM
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
LANCIA
PAGID
PAGID
FIAT
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
GIRLING
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
QUINTON HAZELL
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
SWAG
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
LANCIA
TRISCAN
OBTEC A/S
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
DITAS
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
WOKING
OEM
ROTINGER
PILENGA
ABEX
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.